راهنمای نهایی قیمت طراحی وب سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

        تعداد مشتریان راضی که در بخش نظرات دیدگاه‌های خود را بیان کرده اند و مراجعه و بازدید از سایت همان مشتریان.

سی فایو از پلتفرم محبوب و قدرتمند وردپرس استفاده می‌کند. هسته وردپرس سبک بوده و از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. مزایای وردپرس عبارتند از:

بله! پشتیبانی فنی ویترین رایگانه. شما هر موقع که سؤالی در مورد بخش‌های فنی سایت یا عدم کارکرد درست سایت خودتون داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۰۷۵۱ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم.

سی فایو به عنوان بزرگترین سایت ساز ایران توسط سیستم قدرتمند خود، باهزینه‌های بسیار مقرون بصرفه، وب سایت شما را ظرف چند ثانیه راه‌اندازی می‌کند.

آیا امکان پاسخگویی به سوالات و مشکلات من در هر ساعت از شبانه روز امکانپذیر است ؟ بله. تیم پشتیبانی رویا وردپرس بصورت ۲۴ ساعته شبانه روز، آمادگی پاسخگویی به سوالات و همچنین رفع مشکلات احتمالیوب سایت مشتری را دارند.

اگر خرید کردم و سایتی که بهم تحویل داده شد مطابق نظر من نبود چطور میشه ؟ روند و پروسه طراحی سایت در رویا وردپرس به نحوی انجام می‌شود که مشتری بصورت مرحله به مرحله در جریان این روند قرار می‌گیرد بطوریکه پشتیبانان طراحی سایت بصورت مرتب تا زمان تکمیل و تحویل وب سایت با مشتری در ارتباط هستند.

شما خیلی از رقبای خود عقب هستید: یک شرکت طراحی وب سایت به ابزارهای پرمیوم و گران قیمتی دسترسی دارد که داده های معناداری در مورد عملکرد برند، مخاطبان و رقابت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

امکان درج نامحدود از انواع مقالات ویدیویی امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری و ویدیویی (ترکیبی) امکان ویرایش، حذف و مدیریت مقالات ذخیره و منتشر شده در سایت امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده بخش فروشگاه آنلاین

محتوای وب سایت شما روح زنده ای است که پیام برند شما را به ذهن مشتریان منتقل می کند.

در سی فایو ۲ نوع تعرفه وجود دارد که شما بسته به نیاز خودتان می‌توانید یکی از این تعرفه‌ها را انتخاب کنید.

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

داشتن دفتر و محل کاری مناسب که افراد مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، هزینه بیشتری دارد.

با سی فایو، می‌توانید بدون کدنویسی هر وب سایتی را ایجاد کنید، بصورت نامحدود صفحه بسازید، هاست اختصاصی پر سرعت داشته باشید و صدها امکان متنوع به وبسایت خود اضافه کنید.
چه زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی وب سایت نیاز دارید؟

تعرفه خرید دامنه مورد استفاده در فروشگاه حرفه ای همانند جدول قبلی است.

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!

حال به این پرسش می‌پردازیم که اصلا چه امکاناتی تعیین کننده قیمت سایت است؟

اما در صورت عدم رضایت مشتری، ظرف مدت ۷۲ ساعت، ۱۰۰ درصد شرکت طراحی وب سایت مبلغ پرداختی عودت داده می‌شود.

تمام این موارد توسط شرکت های حرفه ای طراحی وب انجام می شود. با این حال، برخی از شرکت ها ممکن است در یک شغل خاص تر و محدودتر مشارکت داشته باشند.

نکته دوم برندی است که طراحی سایت را برای شما انجام می‌دهد. گاهی یک طراح سایت ساده و دورکار پروژه شما را به صورت آنلاین پذیرفته و آن را ظرف چند روز طراحی می‌کند و تحویل می‌دهد؛ اما گاهی با یک مجموعه بزرگ قرارداد می‌بندید که پشتیبانی قدرتمند، قالب‌های متنوع و طراحان حرفه‌ای دارد؛ پس کاملا طبیعی است که هزینه بیشتری دریافت کند.

قرار دادن فعالیت‌های خود بر تازه‌ترین یافته‌های روز دنیا بویژه در زمینه طراحی سایت‌های وردپرسی و تولید پلاگین‌ها یا افزونه‌های وردپرسی مبتنی بر خواست و تقاضای مشتری براساس نیازسنجی

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به طراحی سایت حرفه ای «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) قابلیت تخمین و نمایش زمان منبع تقریبی مطالعه مقالات

اگر به دنبال بهترین قیمت طراحی سایت وردپرسی در اصفهان هستید، بهتر است سری به سایت شرکت طراحی سایت آروند بزنید تا هم با نمونه کارهای قوی و حرفه‌ای و هم نحوه قیمت گذاری و هم نظرات مشتریان و میزان رضایت آنها آشنا شوید.

دیگر سرویس‌ها و خدماتی که آروند انجام می‌دهد از جمله شامل این موارد است:

اخبار اینجا را با توجه به حوزه موردنظر در ایمیل خود دریافت کنید اقتصادی

برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد بررسی کرد .

برای مشاهده قیمت و تعرفه سایت‌ساز ویترین نوع سایت مد نظرتان را انتخاب کنید

Report this wiki page