اصول اولیه شرکت طراحی سایت - شرکت طراحی سایت

Wiki Article

هرقدر کاربر ارتباط بهتری با سایت شما برقرار کند و تجربه‌ی بهتری از آن در ذهن او نقش ببندد، رضایت بیشتری از تعامل با کسب‌وکار شما پیدا خواهد کرد. این مساله قطعا بر فروش شما اثرگذار خواهد بود.

قوانین و مقررات

وب‌سایت‌های واکنش‌گرا می‌توانند از طرح‌بندی‌های شبکه‌ای انعطاف‌پذیر استفاده کنند که بر اساس درصدی است که هر عنصر در کانتینر خود می‌گیرد: اگر یک عنصر (به عنوان مثال یک هدر) ۲۵٪ از ظرف آن باشد، آن عنصر بدون توجه به تغییر اندازه صفحه در ۲۵٪ باقی می‌ماند.

قبل از شروع طراحی یک وب سایت، نیازهای وب سایت خود را مشخص کنید: آیا یک گالری عکس طراحی می‌کنید؟ چند وقت یک بار می‌خواهید سایت را به روز کنید؟ آیا به فرم تماس نیاز دارید؟ بر اساس این موارد سازنده وب سایتی را انتخاب کنید که می‌تواند به شما در دستیابی موثر به آن اهداف کمک کند.

شرکت وب‌رمز خدمات رایگانی مانند ارائه هاست و دامنه ، ریسپانسیو بودن سایت ، سئو بیس بودن سایت، آموزش پنل مدیریتی سایت و پشتیبانی یک ساله را برای کارفرمایان در نظر گرفته است.

فروشگاه آنلاین شما در حقیقت ویترین کسب و کار شما خواهد بود. شما می توانید از این ابزار قوی جهت تبدیل بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار استفاده نمایید.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی توضیحات بیشتر حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در منلع ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

شما هم میتوانید جهت سفارش ساخت سایت فروشگاهی مراحل ساخت فروشگاه اینترنتی را لینک منبع مورد بررسی قرار دهید.

مممنون از آکادمی شادمان که تو ساخت فروشگاه اینترنتی و سئو سایتم خیلی کمکم کردن تا به این جایگاه برسم. دمتون گرم

کاسپید با هدف موفقیت صاحبان مشاغل و خدمات در دنیای تجارت الکترونیک، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نموده است.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :

به عنوان مثال، افزودن دکمه‌ها یا فرم‌های «پسندیدن» می‌تواند بازدیدکنندگان سایت شما را بیشتر درگیر کند.

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

از همین رو قیمت انجام کار برای این دسته از کسب‌وکارها بالاتر بوده و مشتریان باید هزینه‌های بیشتری را جهت بهره مندی از طراحی سایت حرفه ای خدمات طراحی چنین پورتال هایی تقبل کنند.

Report this wiki page